Wednesday, October 19, 2011

pilu hati hanya tuhan yang tahu~

erm....agak tersentap aku bile col tunang....
"ntahla..saye takde mood nak bercakap ngan awak sekarang nie.."
terus aku matikan fone...sume nie d sebabkan aku kua ngan kawan-kawan
g mandi pantai n makan kfc....salah ke ape yg aku wat smpkan die sanggup
lukekan hati aku.....mungkin betul kate org, tunang drh manis....sabar, sabar n bersabar....tue je ubatnye...tapi, sampai bile...aku ingatkan lepas tunang die akan berubah...ta mengongkong...tak tau bile die nk ok....kepale aku pening sngt2....
boleh tak aku tak nk pk pasal die wat sementare waktu...Ya Allah..bantulah hambamu...

3 comments:

DinBlues said...

Redha jer. Dugaan terlalu banyak. Jangan cepat mengalah. Sabar itu indah tau..:)

DinBlues said...

follow me back yer

Aini Sham said...

thanks friends.....biase la kan...darah tengah manis

saat terindah~

Daisypath Wedding tickers

sayang kamu

Daisypath Anniversary tickers

10-11-12

Daisypath Anniversary tickers