Monday, June 13, 2011

inilah kehidupan~

dialog 'nora elena'
"walaupun kesalahan kite besar, mengaku lah dengan terang dan jelas. minta maaf dengan hati yang ikhlas...supaya dia senang untuk membuat keputusan samaada untuk memaafkan atau sebaliknya....mmg susah untuk memohon kemaafkan..tetapi lebih bk dari terlambat untuk melakukanya..."

lepas nengok cite tue terdetik d hati untuk memohon maaf walaupun aku masih x dpt nk kenal pasti ape sebenarnye kesalahan aku...xpe la asalkan aku dah tunaikan kewajipan aku sebagai umat islam....x memusuhi sesiapa pun....aku cube maafkan ape je yg die wat dulu...hope sngt la die x de perasaan dengki langsung ngan kehidupan aku.....mmg ssh pd awl perhubungan.....Alhamdulillah kami tabah jalani sumenye....

cerita die camnie~

8 bulan perhubungan kami, si die add friendster aku,,,
kami kenal cam biase...aku anggap die as kwn walaupun ade kwn2 len rse die b'kwn ngan aku coz bf aku,,,aku ignorekan je...x sampai sebulan, kami gaduh,,sume gare2 die soh aku tny sbb ape bf aku tinggalkan die dulu....honestly, aku cube tnye bf aku ngan care baek...mybe bf aku mrh, die jawab..die x suke pompuan yg keje kedai makan smp lewat2 malam...aku cube berlapik ntok terangkan kt budak tue...last2 die kate aku mcm batu api die ngan bf aku....ntahla...padahal die yg soh aku tny...aku smpkan je la ape yg die nk tau....gaduh teruk smp bf die col bf aku...then, bende yg mengecewekan aku...bf aku soh aku minta maaf ngan die kalau nk kekalkan hub kami...ya Allah...berderau darah aku....

sambung next time k~

No comments:

saat terindah~

Daisypath Wedding tickers

sayang kamu

Daisypath Anniversary tickers

10-11-12

Daisypath Anniversary tickers