Saturday, June 11, 2011

he is my destiny




aku kenal die sejak 2001...
kami sekolah menengah same2..
penah satu class..tp mmg jarangla nk tegor sape...
lagi la kalau nk bergurau kan....
dulu, aku x bpe nk suke ngan mamat nie....
past habes spm, kami mmg lost contact la...
aku pun x penah t'pk nk jmp die balek....
ntah, mungkin dh jodoh Allah....time kwn aku kawen 2008
aku mmg dh d tetapkan tumpang kwn aku ntok g kndr kawen tue...
x sangke kebetulan die ade sekali.....
kami bertukar2 no tel...mase tue mmg x mek port la pasal die.
sbb time tue aku still kene gantung x bertali ngan ex aku...
lame2...aku selese kwn ngan die....n x sedar kami dh terpaut antara
satu sama laen......die pun ade wat pengakuan yg die pun anggap hub kami maen2..
n x expect sejauh nie kami akan pegi..........
sekarang hub kami genap 3 tahun sebulan.....mmg x sangke selame nie, aku yg paling lame couple 6 bulan leh tahan ngan die selame 3 tahun....
antara hub kami mmg x de selindung ape2...mmg pedih ntok nyatakan kebenaran..
tp, itu la yg amat penting sngt ntok kekalkan perhubungan...Alhamdulillah kami bertahan selama ini n hope jodoh kami hingga AKHIR HAYAT KAMI~aminn

No comments:

saat terindah~

Daisypath Wedding tickers

sayang kamu

Daisypath Anniversary tickers

10-11-12

Daisypath Anniversary tickers